24 Kasım 2008 Pazartesi

pıt pıt pıt ilk adımlar...

artık yürüyor muyuz ,neyiz?daha öncesi de vardı ama sadece bu kadarını çekebildim.ileride ilk adımlarını görmek eminim çok hoşuna gidecek...


bu arada herkes genelde yürüsün eski günlerini ararsın diyor ama pamuş zaten maşallah emeklerken de işini çok güzel hallediyordu :)) mutfak,yatak odası,kendi odası vs. her yerin altını üstüne getiriyor.ben yürümesini en çok beraber elele dolaşmak için istedim.


bir de,buraya sabahtan yılın ilk karı yağdı ama hemen eridi.daha ne karlar yağacak diyorlar burası için,işte o karlarda kuzumla yürümek,kartopu oynamak istiyorum ben...



24 yorum:

IŞIL'ın annesi... dedi ki...

ah güzel pamuş.izlerken gözlerim dolu dolu oldu.hayatta her dilediğine böyle adım adım yaklaşırsın inşallah.maşallah sana güzel melek.

sühendan dedi ki...

Kendinden emin adımlar sonunda gelmiş.Artık kim tutar seni pamuk şeker...

beyzanın annesi dedi ki...

maşallah pamuşa maşallah

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

MŞLLH NAZARDEĞMESİNNÇOK TATLI

SMİLENA dedi ki...

siyapçım öğretmenler gününü en içten duygularımla tebrik ediyorum..
sevgilerle

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Wayy way hayırlı olsun :) Nazlıyla aynı zamanda yürüdü pamuş bizde 13. ayın sonunda aynen böyle adımlar atıyorduk ama daha hızlılarını pamuş daha emin ve kararlı adımlar atıyor nazlının o zamanki haline göre :) maşşallah hımm birde paçalarını iyice yukarı katlaki takılıp düşmesin annesi :) Çünkü bu yürüme çalışmalarında nazlı bir kere çok kötü düştü bir süre yürümeye hiç yeltenmedi o yüzden bebişlerimizi ürkütmemek lazım.

Demek kar yağdı Kız ben karda zor yürüyorum pamuş nasıl yrücek :) ama desene pamuş bu hem karda yürür hem izini belli etmez :Dhehe sevgiler.

siyap dedi ki...

Işıl'ın annesi,sühendan,beyza'nın annesi,nurcan,semra yorumlarınız için çok teşekkürler...

kübracım doğru söylüyorsun normalde hep kıvırıyorum ama bu kez unuttum... ha bir de pamuş kar kızı :)) ne de olsa geçen sene aylarca karlarla kaplı kalan Sivas'ta yaşadı.o karda yürümiycek de kim yürüyecek :))

Yeliz dedi ki...

ay yerım ben onu çok şeker maşallah!! sevgiler

çise ve annesi... dedi ki...

Serap'cım bildiğim kadarıyla öğretmensin ÇİSE ve BEN öğretmenler gününü kutluyoruz,pamuşumuza gelincee çokdan iş bitmiş maşallah yürüyor artık....(yaramazlıklar on katı daha artıcak he heh)

aybike dedi ki...

Serapcım merhabalar canım;
Tatlı pamuş da yürümeye başladı darısı Hasan Erene artık.Böyle paytak paytak yürüyolar ya bayılıyorum yaaa..
çook tatlı oluyorlar yeni yürümeye başladıklarında..

kocaman öptük sizi..
sevgilerr..

mummy dedi ki...

Maşallah...Allah nice nice adımlarını göstersin...Öptük onu..

gülücüklerim benim dedi ki...

Maşallah, hayırlı uğurlu olsun annesi

MELEK KOKUSU dedi ki...

masallah ilk adimlari cok tatli, simdiki zamanin cocuklarida sansli ilerde kendi adimlarini izleyebilecegi anlar birakiyoruz ne güzel, bebis cok tatli yine bir masallah :)

Unknown dedi ki...

Maşallah güzel kızıma darısı bizim başımıza tutup onun her yerini ısırmak geliyor içimden zaten kız çocuğu delisiyim.böyle görünce içim gidiyor.

ne zaman çarşıya çıksam annenlerin evinin önünden geçiyoruz.hep sen geliyorsun aklıma canım

çok öpüyorum sizi

zehra dedi ki...

masallah masallah pamuguma benım :)

Demet dedi ki...

merhaba izmirden selam :)
cerencik gerçekten pamuk şeker gibiymiş maşallah ona.. ilk adımları kutlu olsun bizimki parmak uçlarına basıyor hala nası adım atacak çok merak ediyorum.. darısı başımıza yakın gelecekte inşallah :))

Sermin dedi ki...

Hayırlı olsun ya da geçmiş olsuun ;)
bu arada orası neresi? kar falan?

İlknurundünyası dedi ki...

Ay Ay maşallah.Allah nazardan saklasın,artık elinden de tutarsın,kar da oynarsın,hele bahar gelsin her gün parka o götürür artık seni:))
Ne güzel düşünmüşsün bütün bebekliği hem fotoğraflı hem senin dilinden tüm anılarıyla saklı,çok şanslı bir bebek,senin gibi bilinçli bir annesi olduğu için.
Bana doğum günüm için bıraktığın yoruma teşekkür ederim,uğrayamadım küçük bir sağlık problemim vardı artık sık sık buralardayım inşallah,diyi ben yine.
Öp benim için kızını koklaya koklaya:))

siyap dedi ki...

yeliz,fatoş,aybike,esra,gülücüklerin annesi,melek kokusu,meliha,zehra,demet hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim...

sermin Ankara'ya yakınız
Çankırı/Çerkeş'deyiz eşimin işi dolayısıyla 3 sene buradayız...

ilknurcum geçmiş olsun,yine aramıza dönmen çok güzel,sevgileeer...

KeLeBeK dedi ki...

muyuz neyiz de neymiş annesi,
bu kuzu bizim gibi yürüyor maşaAllah barekaAllah
inşaAllah tutan karlar yağdığında dileğiniz yerine gelir
sevgiler

KeLeBeK dedi ki...

muyuz neyiz de neymiş annesi,
bu kuzu bizim gibi yürüyor maşaAllah barekaAllah
inşaAllah tutan karlar yağdığında dileğiniz yerine gelir
sevgiler

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Oy oy oy yerim ben onu yerim bitiririm.

İlknurundünyası dedi ki...

Ay maşallah öyle tatlı ki benim kızlar ne zaman blogspotu açsam anne cereninin yürüyüşünü göstersene diyorlar hele çıkardığı o güzel sesler yok mu:)))
Çok şirin yaa.Öptük ikinizi de.

Unknown dedi ki...

guzel olmuş toptan koli,kutu koli,karton koli, kraft koli,
ev taşıma kolisi, taşınma kolisi, ,
köpük koli, banlonlu naylon,tek oluklu koli, çift oluklu koli,
kilitli kutu,koli satın al, boş koli,hazır koli,
şişli kolici,mecidiyeköy karton koli,karton kutu kolici,bakırköy kolici ,
ikitelli kolici, istoç kolici, toptan kolici,karton kolici,
mecidiyeköy kolici,mecidiyeköy koli,merter kolici,koli imalatı,
baskılı koli,baskısız koli,zeytinburnu kolici,okmeydanı kolici,
kağıthane kolici,çağlayan kolici,kolici.com,karton kolici,
toptan koli fiyatları,tek oluklu koli,et balık kolisi,kolici,
esenyurt kolici,boş karton koli,esenler kolici,boş koli satın al,
ucuz kolici,arşiv kolisi,kitap kolisi,istoç koli,
büyük boy koli,mutfak eşyası taşıma kolisi,taşınma kolisi seti,taşınmak için koli,
büyük koli,klasör kolisi,kumanya kolisi,taşınma kolisi en ucuz,
siyah koli kutu,beyaz koli kutu,şişli merkez kolici,Nakliye Kutuları,
karton kutu ambalaj,