3 Kasım 2008 Pazartesi

geçen 1,5 ayın Pamuş'u...

uyku mahmuru pamuş...İzmit'teyken öğle uykusundan yeni kalktığında çekilmişti bu fotoğraf.bu arada pamuşumun göz rengi hiç bir fotoğrafta tam belli olmuyor.aslında mavi-yeşil ,normalde tanıdık tanımadık herkes onu "boncuk" diye seviyor...


ah ceren ah!1 adım atıyorsun (o da canın isterse) sonra yine emeklemeye devam...ayakta çok uzun süre desteksiz duruyor hatta alkış yapıp poposunu kıvırıp oynuyor :) ama sıra adım atmaya geldi mi 1 adım hooop yere atıyor kendini pıtır pıtır gidiyor...


geçen 1,5 aydır ceren'in artık çocuk olduğunu görüyorum.yapabildikleri hergün artıyor.

pamuş'un en sevdiği hayvan kedi...kedi gördüğü zaman (canlı,cansız) baş parmağıyla işaret parmağını birbirine sürtüp(klasik kedi çağırma hareketi) "pıss pıss" diyor kedilere.öyle tatlı oluyor ki onları çağırırken...

sevdiği şeyleri(çocuk,kedi) görünce yine ilk olarak "ayyy" diyor...artık çocukları,bizi bu ses eşliğinde eliyle seviyor.



pipetle bir şeyler içebiliyor yine son bir kaç aydır.nasıl çekileceğini 1 kere gösterdim hemen anladı.hatta geçen ay tatilden dönüşte koltuklara püskürtme numarası bile yaptı.lekeler calgon'un halı/döşeme spreyiyle 2-3 seferde ancak çıkabildi.


çalışırken ses çıkaran(bul.makinesi,çamaşır mak.,blender,süpürge,saç kurutma mak...) her şeyin adı "vuuu"...normalde çalışmasalar bile onları görünce hemen "vuuu" diyor.


her şeyin yerini biliyor ve yerinde değilse koymaya çalışıyor.çorap gördümü ayağına,toka saçına,mıknatıslar buzdolabına...Bartın'dayken eşimin yeni ikiz bebişleri olan çocukluk arkadaşının evine gitmiştik.sehpanın üzerinde saksı içinde küçük yapma bir çiçek vardı.yaprağı düştü.pamuş o yaprak düştükçe dalına koydu,düştükçe koydu :)) akşamın çoğunu onu düzeltmekle geçirdi :)))


öpücüklü el sallıyor :) önce dudaklarına götürüyor elini sonra da bize sallıyor.ayrıca öpüyor bizi artık pamuşçuğum sulu sulu.


yüzünün bölümlerini gösteriyor.


Bartın'da kayınvalidem soba yakıyor kışın.geçen ay gidişimizde ilk defa yakmıştı.ceren de yanından geçerken kulağına sıcak gelmiş herhalde ne zaman yanından geçse kulağını tutuyordu.şimdi sıcak dediğimiz her şeye "cıss ile tıss arası bir ses çıkarıp"kulağını tutuyor.kalorifer boruları,peteği,çaydanlık,çay bardağı,su ısıtıcısı,sıcak ne varsa hemen anlayıp kulağını tutuyor ve hiç yaklaşmıyor...


Manisa'da bizim taraf hep erkek torun.ceren ilk kız torun oluyor.tabi bu kadar erkek torun olunca etrafta hep arabayla oynayan kuzenlerini gördü bizimki ve hemen o da kuzenleri gibi arabayla oynamaya başladı :)) onların arabalarını alıp "fuuu" diye araba sürme sesi eşliğinde yürüttü onları.eee o kadar erkeğin arasında çok normal tabi...her hali o kadar tatlı ki...


insana çocuğunun yaptığı her şey ne kadar güzel geliyor.çocuklar hep gülsünler,sağlıkla mutlulukla etrafa kahkahalarını duyursunlar!...
herkese sevgileeer.
ayrıca önceki postlarda pamuş'un yeni yaşını kutlayan herkese çok teşekkür ediyoruz.

16 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Maşallah tatlı pamuşa,düzenli bir kız olacak galiba Siyap'cım.İnşallah böyle devam eder.

уαѕємin... dedi ki...

yesinler onun dillerini maaşallah kuzuma ne kadr hızlıgeçiyor demi günler büyüyorlar ve bizi emst ediyorlar

öpüyorum serapçım

çise ve annesi... dedi ki...

çok tatlı ya büyüdükçe dahada güzelleşiyor, baksana annesi çok da akıllı genç kız gibi...

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

mşllhh bayılıyorum ben pamuşun yanaklarına allah nazardan korusun.. hele de şu ilkdoğumgünü manisa resmi varya yan profilde yanakk süperryaaaa tam öpmelik...sevglier

gülücüklerim benim dedi ki...

Tatlı pamuş bu haliyle zaten bir genç kız gibi duruyor maşallah ona,
Gün geçtikçe büyüyor ve güzelleşiyor. Elbiselerine bayılıyorum Ceren'in yine çok yakışmış ciciler.
Allah nazarlardan saklasın,

SMİLENA dedi ki...

maşallah çok tatlı ya bu pamuş.yakın olsaydık gelir yerdim onu.yürümeye gelince merak etme yakında bir ayaklanır,sonra da durduramiyor insan.pastalarınız da çok hoş görünüyorlar.canım çekti vallaha....
öpücükler...

beyzanın annesi dedi ki...

maşallah pamuşa ya çok şeker valla

KeLeBeK dedi ki...

maşaAllah annesi ne de güzel yazmışsın yaptıklarını benim bile içim kaynadı
yürüme meselesini dert etme bence, birden bire yürüyecektir Allahın izniyle

zehra dedi ki...

masallah bebegıme ne guzel fotograflar bunlar boyle kız fıstık yerım ben senı

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

SİYAP,
Gerçekten bebeklik yavaştan mazi olmaya başlamış.
Kızımız serpilmeye başlamış, oğlan annelerine duyrulur. Başta ben:)

Esin dedi ki...

Maşallah pamuşa,çok tatlı.Biz pamuşa talibiz,beşik kertmesini yapalım hemen :)

mummy dedi ki...

Ay elbieli fotoğrafına bayıldım ben:)Çok tatlı çok tombik maşallah..İnsanın gözünün önünde büyüyen bu minişlerin her hareketi mucize gibi..Allah güzel günlerini göstersin hepsinin...Öpüyorum onu...

Unknown dedi ki...

Hemşerim yorumunu okuyup hemen geldim bloğuna aslında daha öncede birçok kez okumuştum yazılarını ama manisalı olduğunu bilmiyordum. çok sevindim.maşallah öyle tatlı bir kızın varki allah nazarlardan korusun.tam ısırmaklık bundan sonra yazışmak dileğiyle kızını ve seni çok çok öpüyorum.
bu arada manisanın neresindensin hemşerim

denizanasi dedi ki...

bir önceki postunu okurken annem resimleri gördü ve bayıldııı.. özellikle de o kırmızılı elbiseye :)) şimdi onun adına yazıyorum. 40 kere maşalllahhh diyor kendisi:))

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Ceren'in her hali baska bir guzel. Allah nazarlardan saklasin...

Elbiseli fotografi gozlerimi kamastirdi, ama (lasik olacak) vitrin guzel yaaa!!!

sevgilerimle

annecik dedi ki...

annesi o sizi şok edecek birden yürüyüp gidecek işte bu diyeceksiniz bizim efe elleriyle tutunarak 10 aylıkdan itibaren bütün heryeri gezerdi sünnet ziyareti için türbeye gitmiştik babası ben tutuyorum diye elini bırakmış benim önümden önümden babasını takip edince durup sadece onu seyrettim babası geliyormuyuz diye arkaya dönünce şaşırma sesi çıkarıcakken sus işareti yaptım korkup kendini bırakmasın diye yürüyüş o yürüyüş şok olmaya hazırlıklı ol herşeyi ne güzel boncuk kızın annelerin gözünde dahada bir güzel yaradan kem gözlerden kem sözlerden korusun