23 Kasım 2008 Pazar

13 aylık kuzu...


ceren 5 günden beri adım sayısını 5-6'ya çıkardı.artık odanın ortasına koyduğumuzda hemen emeklemek için yere atmıyor kendini.gidebileceği en yakın yeri gözüne kestirip 5-6 adımda pıt pıt pıt gidiyor.yalnız hala 1-2 adımlık mesafeler dışında kendi kendine isteyerek gitmiyor.mutlaka onu ortaya bir yere ayakta bırakınca ulaşacağı yere yürüyor...


adım atmaya hazırlanan koca göbekli pamuş...

adımlarını atarken işini ciddiye alan pamuş...
karıştırıcı pamuş...

farkedilince şirinlik yapmaya çalışan pamuş...

sevgileeer...

12 yorum:

annecik dedi ki...

etek çok yakışmış pamuşa ve sağlam ayaklarını yere basması güzel yaşantısı boyunca doğru ve sağlam adımlarla ulaşsın güzelliklere öptüm sizi

beyzanın annesi dedi ki...

13.ayınız hayırlı olsun..
merak etme annesi hele bir yürüsün bu günleri çok arıycaksın:)

Mısır Patlağı :) dedi ki...

:) Tamamdır yakındır adımlarını sıralaması pamuşun : ) 13. ayınız hayırlı olsun resimleri özellikle ayakta durduğu foto bence çok kararlı :) sevgiler.

aybike dedi ki...

Serapcım merhabalar canım;
Maşşallah kuzuma artık ilerletmiş tamamdır yürüme olayı.
Ne kadar tatlı ya içim gidiyor ekrandan bakarken..Çook seviyorum pamuşu çoookkk.
Rabbim nazarlardan saklasın..
sevgilerr...

ozlemhan dedi ki...

Ayakları yere sağlam basıyor umarım hayatı boyunca öyle olur:)Çok tatlı yaaa maşallah

Seyhan dedi ki...

maşallah maşallah göbişi, eteği, ayakkabıları herşeyi ile çok tatlı nice aylara yıllara ...

KEO dedi ki...

oo hayırlı olsun 13.ayla birlikte gelen ilk adımlar!Bizimki de aynen bırakınca deniyor ama henüz belgeleyemedim:)

уαѕємiη dedi ki...

şirinlik abidesiii :))

zehra dedi ki...

ooy oyy oy maşallah bebegime benım
etek ne güzel yakısmıs
amanda man yerim kız fındık kurdu ben seni

meleklerim ve ben dedi ki...

Maşallah Pamuşa,bir yürümeye başlayınca çok arayacaksın bu günleri Siyapcım...

sühendan dedi ki...

Ama bu pamuş çok tatlı bir pamuş...:)))
Maşallah adımlarının devamı gelir inş.

SMİLENA dedi ki...

maşallah pamuşuma kocaman olmuş.eteğinize bayıldım.çok tatlı.