11 Mart 2009 Çarşamba

şükür kavuşturana :))

uzun zaman oldu yazmayalı daha doğrusu bilgisayarı bile açmayalı...neyse ki artık buradayız.merak edip halimizi,hatrımızı soranlara ayrıca çok teşekkür ediyoruz,düşünülmek gerçekten çok güzel...hepinizi çok özledik artık bol bol blog gezicem...
yaz(a)mamamın sebebine gelince,nedense 2 hafta kadar önce elimi bile kaldıracak halim yoktu,canım hiç bir şey yapmak istemiyordu acayip bir ruh hali vardı üzerimde.sonra annem geleceğini müjdeleyince kendime geldim biraz.tabi hazırlık falan,gelince de uzun zamandan beri karşılıklı muhabbet edememenin acısını çıkardık,gezdik böyle geçti günler ve biraz önce de manisa'ya gitmek için yola çıktı,inşallah yolculuğu çok güzel geçer...
sanırım 3 aylık bir ayrılık olacak bu seferki çünkü yeğenlerimin haziranda (eğer bir aksilik olmazsa) sünneti için bu sefer biz yollara düşücez...
pamuşum annanesine çok alıştı,güzel güzel oyunlar oynadılar,gülüştüler... geçen pazar günü annem biraz rahatsızlandı bütün gün uzanmak zorunda kaldı ceren de onu hiç yalnız bırakmadı :) sürekli sessiz sessiz gitti yanına,eğer uyanıksa karşısındaki koltuğa oturup el,kol ifadeleriyle muhabbet etti durdu,bu da büyük moral oldu tabi anneme ve neyseki 1 günde atlattı...
annanesinin hediyelerinden biri olan kuzulu takımın beresine özellikle bayıldı sürekli takıp takıp yumuşacık tüylerini sevdi durdu :))

bu arada uzun süre ayrı kalınca önemli günleri de kutladık ama buraya yazamadık.1 martta 1 yaş daha büyüdüm mesela (yaşlandım yazmak istemiyorum daha gencim canım :))
sonra 5 martta blogumun 1.yılı doldu...

pamuşuma gelince tam gaz büyümeye devam ediyor.1,5 aydır her işini sayı sayarak yapıyor.babasının kredi kartları(bayılıyor cüzdanındaki kartları çıkarıp saymaya),kitabının sayfaları,çekmecedeki kaşıklar...
bii,kii,üüü,döö,beş,aa,...ve en sevdiği on...kısa ve net bir "on"...sonra da alkış ve gülme tabi.iki elinin parmaklarını açarak da göstermeye başladı onu.

bizim fotoğraflarımızı öpüyor,babasının anahtarlarını alıp kapının deliğine sokmaya çalışıyor...

yemeğini bizimle masada yemek istiyor.biz masayı hazırlarken o da taburesini taşıyıp masanın kenarına getiriyor ve yardımsız kendi başına kocaman tabureye kuruluyor.bana yemek yedirmeye bayılıyor.çatalımı alıp tabağımdakileri ve bazen babasının tabağındakileri bana yediriyor :)) kendi yemeğini de kendi başına yemeyi çok seviyor.
akşam üstü daninosunu kaloriferin yakınına koyuyorum ısınsın diye görünce hemen kapıyor,çekmeceden de küçük bir kaşık alıp açıyor minicik parmaklarıyla kutuyu ve kendi başına yiyor.tabi bazen yan tutup yerlere de yediriyor :))


çok da düşünceli bir pamuş kendisi.geçen günlerde biraz uzanmıştım başımın altında yastık yoktu koştu hemen bir yastık getirdi ve başımın altına koymaya çalıştı.yine başka bir gün çorap giymemiştim,çorap çekmecemden çorap getirdi giymemi istedi akıllı ve düşünceli pamuşum...

babası gelince üzerindekileri çıkarıp giysin diye eşofmanlarını veriyor ve her sabah babası giyindikten sonra gideceğini anlayıp onun kucağına gidiyor,askıdan paltosunu vermeye çalışıyor.kendi de gitmek istediğinde kendi paltosuna uzanıyor.
sabah ve öğlenleri mutlaka babasını geçiriyor kapıdan.hemen benim önüme geçip eşikte duruyor ve "ğüle ğüleee" evet "g" değil "ğ" ile öpücüklü el sallıyor gidene kadar.şu sıralar yatmaya giderken de yapmaya başladı...

işte böyle geçiyor günler,herkese kocaman sevgileeer...

15 yorum:

aybike dedi ki...

Canım benim ne kadar da büyümüş,maşallah çook da akıllı.
Gelmeyi o kadar istedimki anlatamam.Yusuf olsaydı kesin gelirdim bi yolunu bulur seni bulurdum ama babam evde olmadığı için ve hava şartlarından tek başıma gelemezdim.Mail adresinde var artık bi daha işimi sona bırakmayacağım.Önceden herşeyi ayarlayacağım.

O kadar yakınken tatlı pamuşumla ve güzel annesiyle tanışamadım ona yanıyorum.Kısmet işte..

Neyse kocaman öptük sizi.
Bu arada canım doğumgünün kutlu olsun.İnşallah hep böyle mutlu olursunuz:))
Çok seviyorum sizi yaaa.

sevgiler..

AYÇA dedi ki...

Öncellikle çok geçmiş olmuş.Geçmiş doğum gününüde kutlarım.Pamuşun gerçekten çok tatlı.Maşallah.Allah bağışlasın.

Eylm-Sdnz dedi ki...

canımmm hoşgeldin..valla özlettin pambuşuda kendinide..bu aralar herkezde var o isteksizlik..bahar yorgunluğu olsa gerek..doğum gününde kutlu olsun bu arada..ohh annane iyi gelmiştir ikinizede..allah kavuştursun bi an önce..pambuşuda bi ısır bizim için..meraklı anacım bunların hepsiz cüzdan falan babacı oldu çıktılar valla..öptm

Sevil-Kaan dedi ki...

Canım ya valla özlemiştik sizi. Pamuş yine çok tatlı kız çocuklar daha bi düşünceli oluyor. Ne güzel annesini düşünüyor minik kuzu.
Doğum günün kutlu olsun bu arada. Ailenle beraber sağlıklı, mutlu, huzurlu bir ömür geçirmeni dilerim. Fazla özletmeyin kendinizi. Öptük sizi...

SMİLENA dedi ki...

öncelikle şükür kavuşturana.sizden ses çıkmayınca meraklandım.neyse herşey yolundaymış.güzel geçmiş günlerin yeni yaşın kutlu olsun.1. blog yılın kutlu olsun ve allah kavuştursun.ceren şimdi ananeyi arıyordur..pamuşumda da maşallah gelişmeler süper .çok çok öpüyorum ikinizide
sevgilerimle...

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

ya bu sıpa baya büyümüş hatta büyümeyide bırakıp artık etrafını iyce idrak etmeye başlamış:) yastıktı montuydu güle gülesi derken,sen farkına varabiliyormusun bari bunca gelişmenin? ben şahsen cümlelerini okurken sanki yasmin su böle yapıyor gibi düşündüm ve gözlerim yaşlandı yine:) keşke hep böyle olaylarla dolsa gözlerim...
senin de yeni yaşın kutlu olsun ama hediye falan yokmu? bahsetmemişsin?enişte ne aldı:))
cerenimi ALLAH NAZARLARDAN SAKLASINNNNN,
ÇOK ÖPTÜK.

Betül dedi ki...

Serapcım uzun ara verdin:(Ama sanırım bu ara sana iyi gelmiş.Kendini toparlamana sevindim.Bu arada sen 1 martta ben 2 martta doğum günlerimizi kutlamışız..:)

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Hoşgeldiniz:))

Pamuş kocaman abla olmuş görmeyeli.

Kuzulu beresi de çok yakışmış şirineye.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

anneanne gibisi yoktur tabiki.pamuşda bunu anlamış annesi baksana :)

ee günden güne sizi çok şaşırtacak bu küçük hnm daha neler yapacak size neler :)

öpüyorum güzel pamuşu...

EHA dedi ki...

şükür kavuşturana :)
anneanneyede allah kavuştursun.
pamuşun düşünceli hallerinede bayıldım maşallah.
sevgiler ve öpücükler yolluyorum

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Bendeniz de çok fazla uğrayamıyorum malesef bloglara.

Yavru kuşların büyümesi yoğun iş temposu derken böyle oldu.

Ama daha seyrekte olsa haberlerinizi almak, Ceren in güzel yüzünü görmek çok hoşuma gidiyor.

Öpüyorum o duru teninden koklayarak.

Sevgiler

ozlemhan dedi ki...

Ay bu kızlar günden güne değişiyorlar pamuşta çok değişmiş zaten güzeldi dahada güzelleşmiş maşallah.Allah nazarlardan korusun

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Oy canlarım benm geldiniz demekk :) nasıl tatlı bir şapka ve nasıl yakışmışş Minik Kuzu Ceren e kuzulu şapkaaa :))))

Güle güle kullansın akıllıım benmm...

Belkıs dedi ki...

Bu garip haller hepimizi arada arada sarıyor. Bende geçenlerde aynındandım. Neyseki ucundan dönüyoruz bunalımların. Böyle şirin şeyler sahibi olunca zaten aksi imkansız :)

kubra zeynep kara dedi ki...

masalah cok guzel bir kiziniz var allah bagislasin