9 Haziran 2011 Perşembe

ressam olucam,sergi açıcam...

pamuşun yaptığı resimlerden birkaç örnek...
bu insanların içinde biz de varız. altta pembe olan ben,yanımdaki yeşilli babiş,başında kurdela olan kendisi,küçücük yeşil olan da topik :))

bu da suluboya çalışmalarından biri. fil ve fok...

buradaki tırtıl ve ksilofonu bulabildiniz mi?

pamuş çok meraklı resme.geçen yazdan beri kaç resim defteri ve A4 eskitti bilmiyoruz.kompozisyonlu olanları da oluyor.ortada güneş,yanlarda bulut,altta ağaç,çiçek ve çocuk.bunların arasında da gökkuşağı...o tür bulup çekemedim :( hiçbirini biz öğretmedik bunların.hep kendi öğrendi çizmeyi.dilinde de hep "ressam olucam ben,sergi açıcam" sözleri var.ileride annanesi gibi yağlı boya tablolar mı yapacak acaba,bence yetenek var...
ha birde boyama yaparken asla taşırmaz :)...

4 yorum:

Burcu dedi ki...

vaayy 3,5 yaşından sonra böyle resimler yapılabiliyor mu yafuu?? bence hayır. En azından 4 ay sonra Arda'nın böyle resimler yapabileceğine ben inanmıyorum. Çok yetenekli Pamuş bence de üzerine gidin bu konunun...

siyap dedi ki...

biz de öyle düşünüyoruz canım.resim öğretmeni bir arkadaşım da yetenekli olduğunu söylüyor.çok isterim sanatla uğraşmasını...

DERYA dedi ki...

gerçekten çok başarılı bence benim kızım daha gelişi güzel çalışmlar yapıyor pamuş harika maşallahhhhh

muko dedi ki...

maşalalhhh harika resimler bence yaşına göre yetenkekli

sevgilerr