12 Mayıs 2011 Perşembe

geriye gidiş :(


doğum yaptıktan 1 hafta sonra hamile kaldığım kiloya düşmüştüm fakat şuan evde ve aynı zamanda tatlı manyağı olduğum için verdiklerimi almaya başladım :(( halbuki ben daha da aşağıya inip yaza hazırlayacaktım kendimi :p amaaa tutamıyorum kendimi yemek olmasın ama hep tatlı olsun...
bir hafta sonra da deniz sezonunu açacak olmamız ayrıca sinir ediyor beni ama kendimi tutamıyorum offf.....bunları yazarken bile bir dilim çilekli turta eşlik ediyor bana... artık bu yazdan umudum kalmadı inşallah seneye okullar açılınca çalışırken veririm :p
buarada 2 bebeyle 6-7 saatlik bir antalya yolculuğumuz olacak ayrıca orada ne yapıcaz hiçbir bilgim,öngörüm yok.inşallah iyi bir şekilde geçiririz o 4 günü...tabi ben yukarıda yazdığım sebepten dolayı galiba havuza uzaktan bakıcam :(((

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ah kilolar, vahh kilolar.. ben çok daha fazla muzdaribim.. ama sizinki birkaç kilo fazadır bence üzülmeyin .. zira ben taktığım 3-5 kiloyu şimdi öyle çok arıyorum ki

Unknown dedi ki...

boşverin bir daha mı gelecez dünyaya:))hem bir kaç kiloda birşey mi?:))

siyap dedi ki...

daha önce yorum bırakan arkadaşların yorumlarını blogger silmiş sağolsun.ama ben hepsini okumuştum teşekküe ederim hepinize...