29 Ağustos 2009 Cumartesi

bu aralar biz...



karpuz delisi :))




yola çıkmadan ceroşum ve biz hakkında bir iki şey yazayım dedim.biraz sonra kocaeli'ye doğu yola çıkıyoruz.temmuz sonuna kadar herkesi merakta bırakan hsyk kararnamesi sonucunda malesef eşimin tayini kocaeli'ye çıkmadı.hakimler öğretmen eşlere tabi olamazmış,öğretmen eşin hakim-savcı yanına gelmesi gerekirmiş ama ben 2010 ağustos a kadar tayin isteyemediğim için mecburen orada da ev tuttuk önümüzdeki 1 sene(inşallah daha uzamaz) haftasonları babamız yanımıza gelecek.bu yüzden bir çok sıkıntı,stres yaşadık ama şu tayin işini bir kere daha deniycez.
neyse artık çok bezdirdi bu konular bizi pamuşumdan kısaca bahsedecek olursak;çok bilmiş bir kız oldu.güzelce anlatıldığı zaman kurallara harfiyen uyan,hatta başka ve kendinden büyük çocukları bile uyaran,arada 2 yaş krizleri tutan,dışarı delisi evde durmayan,ona bir şey verildiğinde mutlaka "telellür ..."deyip teşekkür eden (noktalı yer veren kişinin adı oluyor :)) kibar mı kibar,arkadaş delisi,babasına "yücee" bana "sebat veya sebap" diye seslenen,kendi adına da "celen" diyen minik kız.bu arada hala "memiş" diye emiyor :)))
şimdilik herkese sevgiler...hepinizi çok özledik. yine biraz ara vericez inşallah sonra kesintisiz buradayız...

22 yorum:

EHA dedi ki...

Üzücü olmuş ayrı kalmanız Ceren'de özliycek babasını,Allah bi kolaylık verir inşallah.
Ceren'in şapkasına bayıldım ne kadar çok yakışmış prensese maşallah.

KeLeBeK dedi ki...

hımm zor bir durum gerçekten, umarım hızlıca geçer bu dönem ve ceren babasına kavuşur
sevgiler

muko dedi ki...

Rabbim yardımcınız olsun inş,sayılı gün çabucak geçer gider inşş...

Ceroşş çok tatlı her zamanki gibi formunda maşallah...

sevilay dedi ki...

Allah yardımcınız olsun inş hayırlısıyla atlatırsınız bu dönemi...sevgiler

cavidan dedi ki...

özlemiştik valla pamuş kızımızı kocaman aferim ve maşallah.
sanada kolaylıklar diliyorum canım inşallah en kısa zamanda ailecek birarada olursunuz.
sevgiler.

Eylm-Sdnz dedi ki...

zlettin serap..olmuyor..bi an önce dön olurmu...inşallah tayin işinizde olur kavuşursunuz..kavuşuruz..öpüyorum

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Sanırım stajyerken senin tayinin ilk bir yıl sabit kalacak, sonra eş durumundan tayin isteyebiliyorsun.

Bu dönemin en hılı şekilde geçmesini diliyorum.

Güzel kızımız gün geçtikçe daha da güzelleşiyor maşallah.


Sevgiler

уαѕємin... dedi ki...

çarbucak geçsin o zaman bu sene ..

bu kuzu büyüdükçe güzelleşiyor Maaşllah

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

oyyyyy maşaallah barekallah pek cici pek güzelleşmiş annesi...
canım tayin işine üzüldüm... umarım çabucak hayırlı bir şekilde atlatırsınız bu dönemi...

kubra zeynep kara dedi ki...

inşallah çabucak geçer bu günler,
bu arada prensesim ne tatlı olmuş bende onu yemek istiyorum:)

AYÇA dedi ki...

Pamuk şeker tam pamuk olmuş ya... Hele kıyafetlerine bitiyorum...Böyle ceee ee yapmak olmuyor ama...Umarım herşey en kısa zamanda istediğiniz gibi olur.

annecik dedi ki...

tayin işine üzüldüm hafta sonları yetecekmi baba kıza yaradan yardımcınız olsun ceroşu kocaman öptüm

SMİLENA dedi ki...

ay ben bu pamuşu çok özlemişim.tatlım kocaman olmuş.
dilerim herşey istediğiniz gibi olur.
çok öpüyorum.

denizanasi dedi ki...

ya bu kokoş kızı yerim ben :))

gerçekten allah kolaylık versin iş konusunda. inşallah en kısa sürede bir çözüm bulabilirsiniz..

zehra dedi ki...

oy oy sosısım benım ozledık ama gelın artık:)

Ayça dedi ki...

bu nasıl bir güzelliktir :) maşallah demekten kendimi alamıyorum. NE kadar şanslısın böle bir kızın olduğu için..

Emine dedi ki...

Maşallah ya Allah bağışlasın bayıldım ben bu pamuş şekere

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

acep ne zaman gelceksiniz... biz çok özledik bu pamuşu ama yaaaa

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

serapcim
umarim en kisa zamanda bu sikintili surec biter...

cerene sapka cok yakismis ya super...

hersey gonlunce olsun diyor, kolayliklar diliyorum...

Eylm-Sdnz dedi ki...

canım nerelerdesinn...haber versen gülüm...

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

canım meleğinin DOĞUM GÜNÜ KUTLUUUU MUTLUUU OLSUNNN. CERENE HEP SAĞLIK VE MUTLULUK DİLİYORUM.

HER YILA AİLESİYLE BERABER SAĞLIK İÇİNDE GİRER DİLERİM.

COK ÖZLETTİNİZ YİNE ORTALARDA YOKSUNUZ.

ÇOOOOKKK ÖPTÜKKK !!!

YASMİN SU && ANNESİ

Sevtap dedi ki...

gerçekten tam bir pamuk şekermiş bu kız ya yerim ben seni yerim maşallah sana ne tatlı şeysin sen öyle ya.Bloğunuzu yeni gördüm.Kocaelindesiniz sanırım benim küçüklüğümün yarısı orda geçti derincede çok özledim oraları Pirireis i.ö.o okuyordum ahahah...