28 Ekim 2008 Salı

3 doğum günü,3 tat...

ilk doğumgünümüz Manisa'da oldu...

ilk pastamız...




bu da Bartın'daki kutlamamız...

son olarak da tam gününde evimizde kendi kendimize 1.yaşımızı kutladııık...bu arada pastadan bıktığımız için tiramisu yaptım ve süsledim pamuşum için :) ...


pamuş (babasından öğrenmişti) mumu üflüyor,tabi nefesi oralara kadar yetmediği için yardımına yetiştik...

tekrar nice yıllara ceren'imiz...nice yaşlara...

:))))))))

ben şu wo.rdp.ress'e hiç alışamamıştım zaten,yine buradayız :))))))
yalnız bu işin cılkı çıktı desek doğru olur herhalde...

yeniden merhaba...

21 Ekim 2008 Salı

Uluslararası arkadaşlık ödülü-''Friendship Around The World Award"





öncelikle sevgili "smilena" yani semra'nın, sonra zeynep ve dilek'in bu güzel hediyesi için çok teşekkür ederim.gerçekten çok hoşuma gitti.ben de bu hediyeden tüm blog arkadaşlarıma gönderiyorum,aşağıya temsilen birkaçının(dayanamadım çoğunun :)) adını yazıcam...kabul ederlerse çok sevinirim...

hepinize sonsuz sevgileeer...


semra

zeynep

dilek

kübra

aybike

fatma

annecik

seyhan

aysun

muko

ayça

yasemin(burak'ın annesi)

keo

yasemin(afra,erva'nın annesi)

esra(doruk'un annesi)

figen

kelebek

betül

gökkuşağının rengi

nagihan

sevil

esra(ece'nin annesi)

esin

senem

emine

dilara zişan'ın annesi

sermin

nurcan

pıtırcık

denizanası

.

.

.

10 Ekim 2008 Cuma

pamuşun park keyfi

çarşamba günü geldik ve yarın yine gidiyoruz :) bu sefer Bartın'a...

giderken ve dönerken pamuşun İzmit'teki halasına uğradık.eniştesi onu evlerinin önündeki parka götürdü bizimki bayıldı tabi bu duruma...İzmit'te hava akşamüstü soğumaya başlamıştı, ceren'in kışlıklarını götürmüştüm işe yaradı...

kuzu yaaa...yerim seni...

gelince tatilimizi daha ayrıntılı anlatıcam...şimdilik hoşçakalııın,sevgileeer...